<style type="text/css"> .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; }</style> Enap catalog › MARC details for record no. 51944

The innovation book (Record no. 51944)

000 -LÍDER
Campo de controle fixo nam a22 7a 4500
003 - CÓDIGO MARC DA AGÊNCIA CATALOGADORA
Campo de controle BR-BrENAP
005 - DATA E HORA DA ÚLTIMA ATUALIZAÇÃO
Campo de controle 20190212165756.0
008 - CAMPO DE TAMANHO FIXO
Campo fixo de controle 171127b xxu||||| |||| 00| 0 por d
020 ## - ISBN - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
ISBN 9781292011905
040 ## - FONTE DA CATALOGAÇÃO
Agência catalogadora BR-BrENAP
Idioma da catalogação Pt_BR
090 ## - NÚMERO DE CLASSIFICAÇÃO
Número de Classificação 2.01.3 M4788i
041 ## - IDIOMA
Idioma do texto por
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL - NOME PESSOAL
9 (RLIN) 55687
Nome pessoal MCKEOWN, Max
245 ## - TÍTULO PRINCIPAL
Título principal The innovation book
Subtítulo how to manage ideas and execution for outstanding results
260 ## - IMPRENTA (PUBLICAÇÃO, DISTRIBUIÇÃO, ETC.)
Lugar de publicação, distribuição, etc. Harlow, England
Nome do editor, distribuidor, etc. Pearson
Data de publicação, distribuição, etc 2014
300 ## - DESCRIÇÃO FÍSICA
Extensão 258 p.
505 ## - NOTA DE CONTEÚDO
Nota de conteúdo About the authorAuthor's acknowledgementsPublisher's acknowledgementsIntroductionHow to use this book? What is innovation? part one: Your creative self Nurturing your creative geniusSeeing what others do not see Becoming a more powerful innovatorGiving up old ideas for better ideas part two: Leading innovatorsBuilding a better, bigger brainOrganising people for innovationCreating powerful innovation cultureMotivating innovators part three: Creating innovationUsing the power of (creative) rebelsMaking new ideas usefulGrinding your way from insight to (successful) innovationMeasuring (unmeasurable) innovation part four: Winning with innovationWinning and losing with innovationMaking innovation popularSelling new ideasRenewing, transforming and disruptingSurfing waves of creativity part five: The innovator's Toolkit Creating (smarter) new ideasAltshuller's innovation pyramid Burgelman and Seigel's minimum winning gameOsborn and Parnes' creative problem-solvingAltshuller's theory of inventive problem-solving (TRIZ)Osterwalder's business model canvasAmabile's internal and external motivationGuilford's convergent and divergent thinkingRies' build-measure-learn wheel Shaping better futuresChristensen's disruptive innovation Schroeder's innovation journeyUsher's path of cumulative synthesis Van de Ven's leadership rhythmsFriend's three types of uncertainty Teece's win, lose, follow, innovate grid d.school's design thinking modes Sharing beautiful ideasHenderson and Clark's four types of innovationRogers' adoption and diffusion curve Abernathy and Utterback's three phases of innovation Chesbrough's open innovationMarch's exploration vs. exploitationJohnson and Johnson's constructive controversy cyclePowell and Grodal's networks for innovation Boyd's OODA loop Final wordsMore reading for curious peopleIndex
520 ## - NOTA DE RESUMO, ETC
Nota de conteúdo INNOVATION IN ACTION The Innovation Book is your roadmap to creating powerful innovations that deliver success in a competitive world. It answers the following questions:* How do you become a more innovative thinker?* How do you lead and manage creative people?* How can you use innovation tools to get the best results?* How can you engage people with innovation?* How do you avoid pitfalls, problems and screw-ups? With a practical bite-size format, The Innovation Book will help you tackle the really important challenges and seize the most valuable opportunities. "Inspired, ambitious and complete - a must-read for anyone interested in innovation, creativity and invention."Tom McMail, Ex-Microsoft Strategic Collaborations Director & Academic Innovations Manager "Strips big ideas down to their essence, making the complicated understandable and turning the theoretical into real-world practical. Recommended."Broc Edwards, SVP, Director of Learning & Leadership
650 #0 - ENTRADA DE ASSUNTO - ASSUNTO TÓPICO
9 (RLIN) 12884
Cabeçalho tópico ou nome geográfico Inovação
650 #0 - ENTRADA DE ASSUNTO - ASSUNTO TÓPICO
9 (RLIN) 12759
Cabeçalho tópico ou nome geográfico Administração de Empresas
650 ## - ENTRADA DE ASSUNTO - ASSUNTO TÓPICO
9 (RLIN) 12000
Cabeçalho tópico ou nome geográfico Criatividade
650 ## - ENTRADA DE ASSUNTO - ASSUNTO TÓPICO
9 (RLIN) 12021
Cabeçalho tópico ou nome geográfico Planejamento Estratégico
650 #0 - ENTRADA DE ASSUNTO - ASSUNTO TÓPICO
9 (RLIN) 12917
Cabeçalho tópico ou nome geográfico Liderança
909 ## - IDENTIFICAÇÃO DO CATALOGADOR
Ano e mês da catalogação (aaaamm) 201711
Identificação do catalogador Keicielle
942 ## - TIPO ESPECÍFICO
Tipo de material Livro Geral
Holdings
Status de empréstimo Perdido Fonte de classificação Status de danificação Não pode ser emprestado Código da coleção Localização permanente Localização atual Data de aquisição Fonte de aquisição Total Checkouts Número de chamada Código de barras Date last seen Date last checked out Número de exemplar Preço efetivo a partir de Tipo de material
          Livro Geral Biblioteca Graciliano Ramos Biblioteca Graciliano Ramos 2017-11-27 Compra 2017 1 2.01.3 M4788i 2017-0013 2018-11-19 2018-11-09 1 2017-11-27 Livro Geral

Escola Nacional de Administração Pública

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Endereço:

  • Biblioteca Graciliano Ramos
  • Funcionamento: segunda a sexta-feira, das 9h às 19h
  • +55 61 2020-3139 / biblioteca@enap.gov.br
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  • CEP 70610-900 - Brasília/DF
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Acesso à Informação TRANSPARÊNCIA

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