<style type="text/css"> .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; }</style> Enap catalog › MARC details for record no. 51965

Ten types of innovation : (Record no. 51965)

000 -LÍDER
Campo de controle fixo nam a22 7a 4500
003 - CÓDIGO MARC DA AGÊNCIA CATALOGADORA
Campo de controle BR-BrENAP
005 - DATA E HORA DA ÚLTIMA ATUALIZAÇÃO
Campo de controle 20190211181920.0
008 - CAMPO DE TAMANHO FIXO
Campo fixo de controle 171214b xxu||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - ISBN - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
ISBN 9781118504246
040 ## - FONTE DA CATALOGAÇÃO
Agência catalogadora BR-BrENAP
Idioma da catalogação Pt_BR
090 ## - NÚMERO DE CLASSIFICAÇÃO
Número de Classificação 2.01.3 K26t
041 ## - IDIOMA
Idioma do texto eng
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL - NOME PESSOAL
9 (RLIN) 55703
Nome pessoal KEELEY, Larry
245 ## - TÍTULO PRINCIPAL
Título principal Ten types of innovation :
Subtítulo the discipline of building breakthroughs /
Indicação de responsabilidade Larry Keeley et al. --
260 ## - IMPRENTA (PUBLICAÇÃO, DISTRIBUIÇÃO, ETC.)
Lugar de publicação, distribuição, etc. New Jersey :
Nome do editor, distribuidor, etc. Wiley,
Data de publicação, distribuição, etc 2013. --
300 ## - DESCRIÇÃO FÍSICA
Extensão 257 p.
505 ## - NOTA DE CONTEÚDO
Nota de conteúdo Part I. Innovation: a new discipline is leaving the lab -- Chapter 1. Rethink innovation: eradicate lore, substitute logic –
Part II. Ten types of innovation: the building blocks of breakthroughs -- Chapter 2. The ten types: an overview -- Chapter 3. Profit model: how you make money -- Chapter 4. Network: how you connect with others to create value -- Chapter 5. Structure: how you organize and align your talent and assets -- Chapter 6. Process: how you use signature or superior methods to do your work -- Chapter 7. Product performance: how you develop distinguishing features and functionality -- Chapter 8. Product system: how you create complementary products and services -- Chapter 9. Service: how you support and amplify the value of your offerings -- Chapter 10. Channel: how you deliver your offerings to customers and users -- Chapter 11. Brand: how you represent your offerings and business -- Chapter 12. Customer engagement: how you foster compelling interactions –
Part III. More is mightier: mix and match innovation types for greater impact -- Chapter 13. Go beyond products: how to avoid being easily copied -- Chapter 14. Strength in numbers: innovations using a combination of types generate better returns –
Part IV. Spot the shifts: see the conditions that birth breakthroughs -- Chapter 15. Mind the gap: uncover your blind spots -- Chapter 16. Challenge convention: see where your competitors are focusing: and then make different choices -- Chapter 17. Pattern recognition: see how industries and markets shift: and learn from those who saw the signs and acted on them –
Part V. Leading innovation: use better plans to build breakthroughs -- Chapter 18. Declare intent: by being clear about where and how you will innovate, you massively increase your odds of success -- Chapter 19. Innovation tactics: a toolkit that turns the ten types into building blocks for innovation -- Chapter 20. Using the innovation playbook: a selection of plays (and the combinations of tactics you’ll need to implement them) –
Part VI. Fostering innovation: installing effective innovation inside your organization -- Chapter 21. Get cracking: everyone is afraid of the unfamiliar. Here’s how to innovate anyway -- Chapter 22. Sponsors and authors: great firms make sure that innovation is not optional -- Chapter 23. Installing innovation: don’t worry about culture. Build a systemic capability -- Chapter 24 Execute effectively: principles for bringing your innovations to market on time and on budget –
Part VII. Appendix -- Putting these principles into practice: go beyond the book to create your own innovation revolution -- Acknowledgments -- Innovation Bibliography -- Notes and Research Data -- Image Credits -- Index -- About the Authors -- About Doblin and Monitor Deloitte
650 #0 - ENTRADA DE ASSUNTO - ASSUNTO TÓPICO
9 (RLIN) 12884
Cabeçalho tópico ou nome geográfico Inovação
650 #0 - ENTRADA DE ASSUNTO - ASSUNTO TÓPICO
9 (RLIN) 12939
Cabeçalho tópico ou nome geográfico Implementação
650 #0 - ENTRADA DE ASSUNTO - ASSUNTO TÓPICO
9 (RLIN) 12914
Cabeçalho tópico ou nome geográfico Comportamento Organizacional
650 #0 - ENTRADA DE ASSUNTO - ASSUNTO TÓPICO
9 (RLIN) 13083
Cabeçalho tópico ou nome geográfico Controle de Gestão
700 ## - ENTRADA SECUNDÁRIA - NOME PESSOAL
9 (RLIN) 56153
Nome pessoal PIKKEL, Ryan
700 ## - ENTRADA SECUNDÁRIA - NOME PESSOAL
9 (RLIN) 56154
Nome pessoal QUINN, Brian
700 ## - ENTRADA SECUNDÁRIA - NOME PESSOAL
9 (RLIN) 56155
Nome pessoal WALTERS, Helen
909 ## - IDENTIFICAÇÃO DO CATALOGADOR
Ano e mês da catalogação (aaaamm) 201712
Identificação do catalogador ING
942 ## - TIPO ESPECÍFICO
Tipo de material Livro Geral
Holdings
Status de empréstimo Perdido Fonte de classificação Status de danificação Não pode ser emprestado Código da coleção Localização permanente Localização atual Data de aquisição Fonte de aquisição Total Checkouts Total Renewals Número de chamada Código de barras Date last seen Date last checked out Número de exemplar Preço efetivo a partir de Tipo de material
          Livro Geral Biblioteca Graciliano Ramos Biblioteca Graciliano Ramos 2017-12-14 Compra 2 2 2.01.3 K26t 2017-0034 2018-12-06 2018-12-04 ex. 1 2017-12-14 Livro Geral

Escola Nacional de Administração Pública

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Acesso à Informação TRANSPARÊNCIA

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